Comfort+woning

We verbeteren de komende jaren  600 woningen tot het Comfort+niveau. Dit betekent dat we kleine of meer ingrijpende aanpassingen uitvoeren om het comfort te verhogen. Maatregelen die er ook voor zorgen dat ouderen langer zelfstandig in hun eigen woning kunnen blijven wonen.

Ieder jaar pakken we gemiddeld 50 woningen aan. Het gaat dan vaak om woningen die een nieuwe huurder krijgen. Ook op aanvraag kunnen woningen worden aangepast.  Het kan gaan om het verwijderen van drempels en het plaatsen van een toilet boven. Of het maken van een ruime douche met toilet, soms ten koste van een slaapkamer. De bestaande badkamer wordt in die gevallen omgebouwd tot wasruimte met een wasmachine-aansluiting. Indien mogelijk worden de woningen zelfs geschikt gemaakt om op termijn eenvoudig een traplift te kunnen plaatsen.

Het kan zijn dat er veel aanvragen binnenkomen. In dat geval wordt er geselecteerd. Ouderen en hulpbehoevenden gaan voor aanvragers waar geen directe noodzaak is voor het aanbrengen van de aanpassingen.

Is mijn huis aangewezen?

Vul je postcode en huisnummer in. Dan zie je of jouw woning is aangewezen.

Postcode
Huisnummer
Toevoeging

Er zijn geen resultaten gevonden